Politica de retur

Returnarea produselor se face prin:

1) curierat la adresa sediului nostru din Bd. Tudor Vladimirescu nr. 41

2) predare personală la sediul nostru

Trimiteţi produse doar după ce ne-ați informat în scris la adresa: contact@corturi24.ro

Returul produselor se acceptă conform termenilor şi condiţiilor menţionaţi mai jos şi sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la dată primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrităţii produselor.

  • produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat;
  • consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
  • vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile calendaristice de la dată informării Martin Corturi Evenimente SRL de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract şi acceptarea returului.

Vă rugăm să ne notificați în scris pe email: contact@corturi24.ro, privind hotărârea dvs. de a returna un produs, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la dată ridicării / primirii produsului. Formularele completate după această perioada nu sunt luate în considerare.

După ce am primit notificarea dvs., veți primi informaţiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. Vă rugăm să menţionați pe scrisoarea de transport - AWB, numărul cererii de retur respective.

Contravaloarea plăţii returului:

  • Se va rambursa 100% din valoarea plătită de consumator în cazul în care produsul soseşte în aceeaşi stare în care a fost livrat
  • În cazul în care produsul prezintă urme de uzură, utilizare, zgârieturi, lovituri se va face o evaluarea a acestor neconformităţi, se va comunica consumatorului poziţia şi evaluarea Martin Corturi Evenimente asupra returului
  • În cazul produselor returnate fără ambalajul original, se va rambursa 85% din valoarea plătită iniţial de către consumator

Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalităţii de restituire sau conform procedurilor legale. Coletele care sunt trimise cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) NU sunt acceptate.

Procedura returnării produselor:

Vă rugăm să menţionați pe scrisoarea de transport - AWB numărul cererii aferente de retur, de formă RT XXXXX;

După preluarea şi verificarea produselor veți fi contactat/ă privind desfăşurarea şi finalizarea acestei proceduri (informaţii complete privind adresa noastră şi programul de lucru: pagina de contact)

DE REŢINUT!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuză acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la firma de curierat în prezenţa curierului şi să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare.

*În cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul de nu a accepta retur produse aduse pe comandă specială sau a celor care se vând într-un număr foarte mic.

**Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicită în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesia produselor.

***Termenul de soluţionare este de până la 10 zile lucrătoare şi se modifică doar facturile care au chitanţe eliberate de către firma de curierat pe persoană juridică.

 

Pentru orice sesizări şi reclamaţii vă rugăm să ne contactaţi la adresa contact@corturi24.ro/  M*: 0742 491780